سفارش تبلیغ
صبا ویژن
هر که خود را بزرگوار دید شهوتهایش در دیده وى خوار گردید . [نهج البلاغه]
 
طول ناحیه در قالب بزرگتر از حد مجاز
دانلود Operation Flashpoint Red River نهایت هیجان در جنگ های مجا

دانلود Operation Flashpoint Red River نهایت هیجان در جنگ های مجازی


یکی از جدیدترین بازی های منتشر شده در محیط مجازی در ژانر Shooter بازی فوق العاده جذاب و سرگرم کننده Operation Flashpoint Red River است. بازی بسیار جذابی که از گرافیک فوق العاده بهره می برد و به سبب همین گرافیک قدرتمندش برای کاربرانی که این بازی را تجربه می کنند فوق العاده هیجان انگیز خواهد بود. Codemasters بسیار تلاش کرده تا این بازی موفق باشد ؛ تا حدود بسیار زیادی موفق هم بوده و توانسته با موضوع جالب این بازی کاربران زیادی را جذب کند.
این بازی با داستان جالبش که جنگ میان نیروهای آمریکایی و آزادی خواهان را به تصویر می کشد قدم به سیستم های رایانه ای گذاشته است ؛ سلاح های بسیار پیشرفته و نزدیک به واقعیت که شامل اسلحه های کوچک و بزرگ خواهد شد به جذابیت بازی کمک زیادی می کند ؛ کاربران با همین اسلحه های کاملا مدرن می توانند به جنگ با دشمنان بروند و به واسطه پشتیبانی نیروهای خودی آن ها را از پای درآورند. GamePlay بازی فوق العاده بوده و از نظر بسیاری از پلیرها حتی قادر است تا با مدل های مختلف Call Of Duty هم رقابت کند. صحنه های اکشن بازی کاملا شبیه به آن چیزی است که در واقعیت اتفاق می افتد ؛ جلوه های ویژه ای نظیر انفجارها جذابیت را دوچندان خواهند کرد. محل انجام جنگ ها حوالی تاجیکستان است. پس دره های تاجیکستان آماده مبارزات کاربرانی هستند که Operation Flashpoint Red River را دانلود می کنند و به جنگ با دشمنان می روند.


نام بازی: Operation Flashpoint Red River
پلتفورم : PC
ژانر: تیراندازی
موعد انتشار: 2011
نوع فایل : ایمیج دی وی دی
زبان: English
فرمت ایمیج: ISO
ناشر: Codemasters
حمایت توسط : Codemasters
درجه بندی سنی : +18
قابلیت آنلاین: دارد
کرک : دارد
حجم بازی : 4.36 گیگابایت
 

نکته:برای رفتن به ادامه ی مطلب متن

معین را وارد کنید.


دانلود Arma 2 : Reinforcements جنگی تمام عیار در قالب بازی

دانلود Arma 2 : Reinforcements جنگی تمام عیار در قالب بازی


بازی جدیدی که به تازگی ارائه شده و در محیط مجازی هم هواداران زیادی پیدا کرده و در ژانر بازی های اکشن می باشد Arma 2 – Reinforcements نام دارد. بازی فوق العاده جذاب و با کیفیتی که از نظر گرافیکی یکی از طبیعی ترین بازی هایی است که تا به حال عرضه شده است. نسخه های مختلفی از این بازی قبلا ارائه شده اما نسخه ای که پیش روی شما کاربران قرار دارد با استفاده از تغییرات انجام گرفته در گرافیک ، حرکات در تمامی بخش های بازی و بسیاری گزینه های دیگر با بهبود چشمگیری مواجه شده است. این بازی جنگی که به صورت کاملا حرفه ای طراحی شده با وسایلی همچون ماشین ها ، اسلحه ها ، هواپیماها و به طور کلی تمامی وسایلی که با نمونه های اصلی هیچ گونه تفاوتی ندارند فوق العاده جذاب تر خواهد شد چرا که کاربر پس از طی چند دقیقه می تواند محیط یک جنگ واقعی را حس کند.
اجرای بازی به حالت تک نفره که نقش اول به همراه دوستش در جنگ ها شرکت می کند یا اجرا به صورت مولتی یوزر که امکان اجرای بازی تا 50 نفر را هم فراهم می کند از نکات بسیار جالب و کلیدی این بازی محسوب می شود. از دیگر ویژگی های Arma 2 : Reinforcements می توان به انجام تمامی کارها توسط پلیر اشاره کرد. برای مثال تمامی ادوات جنگی توسط خود کاربر باید تعمیر و بازسازی شود ؛ نکته ای که در کمتر بازی می توان نمونه آن را مشاهده کرد این مورد خود سبب جذاب تر شدن بازی می شود چرا که یک جنگ تمام عیار پیش روی کاربرانی است که این بازی را دانلود و نصب و سپس اجرا می کنند.


نام بازی: Arma 2 : Reinforcements
پلتفورم : PC
ژانر: اول شخص تیراندازی
موعد انتشار: 2011
نوع فایل : ایمیج دی وی دی
زبان: Russian, English
فرمت ایمیج: ISO
ناشر: E-Frontier
حمایت توسط : Bohemia Int
درجه بندی سنی : +18
قابلیت آنلاین: دارد
کرک : از پیش کرک شده
حجم بازی : 6.36 گیگابایت
 

نکته:برای رفتن به ادامه ی مطلب متن

معین را وارد کنید.


دانلود بازی Assassin’s Creed: Brotherhood

دانلود بازی Assassin’s Creed: Brotherhood


ابتداعا لازم می دانم در مورد یک سری اهداف جدید توضیحات کوتاهی را بیان کنم. با روند پیشرفت کاربران در دنیای مجازی اینترنت و فراگیرتر شدن بازی های رایانه ای قصد داریم از این پس بازی هایی که مورد پسند کاربران هستند را در سایت قرار دهیم تا کاربرانی که به اینترنت های پرسرعت دسترسی دارند بتوانند آن ها را بدون هیچ گونه هزینه ای دریافت کنند. سعی خواهد شد ابتداعا بازی ها تست شده و سپس برروی سایت قرار گیرند ؛ در اولین پست برای این دست بازی ها قصد داریم بازی بسیار جذاب Assassin’s Creed: Brotherhood را پبش کش کنیم.
بالاخره پس از مدت ها انتظار نسخه PC بازی جذاب Assassin’s Creed: Brotherhood عرضه گردید. پس از موفقیت دو نسخه قبلی از این بازی Ubisoft طرح جدیدی را ارائه کرد تا بازهم کاربران بتوانند با سفر در تاریخ به حقیقت هایی که در بازی گنجانده شده اند دست پیدا کنند. گرافیک این نسخه از بازی نسبت به دو مدل قبلی با پیشرفت بسیار چشم گیری روبه رو شده است. کیفیت و حرکات تمامی اجزا در بازی کم نظیر است ؛ هرچند سبک بازی به مانند نسخه های قبل است اما آنقدر داستان بازی هیجان انگیز شده که مطمئنا کاربرانی که دو نسخه قبلی را بازی کرده اند به دنبال این نسخه هم خواهند آمد. این نسخه در سال 1500 اتفاق می افتد و دقیقا ادامه نسخه 2 است ؛ از همان لحظه ای که Ezio قاتل اصلی پدرش را می کشد Brotherhood آغاز می شود و سپس به ویلایی که در نسخه 2 ساخته باز می گردد و پس از دیدار با مادر و خواهرش قسمت سوم از بازی کلید خواهد خورد.
برخلاف نسخه های قبل که در چند شهر مختلف بازی رقم می خورد در این نسخه تنها در شهر رم بازی اتفاق می افتد و همان Ezio است که نقش اول بازی را ایفا می کند ؛ ولی در Brotherhood افراد جدیدی هستند که به او کمک می کنند تا به هدف خود دست پیدا کند. اسلحه ها کاملا بهبود یافته و جدید شده اند ؛ توپ ها ، شمشیرها جدید ، تیر و کمان ، دارت زهرآگین ، چاقوی ضامن دار ، بادبزن تیغ دار و چندین و چند اسلحه دیگر که به کاربر کمک می کنند تا به وسیله آن ها و کشتن دشمنان از خود و دوستانش دفاع کند.
Assassin’s Creed: Brotherhood از GamePlay بسیار جدیدتر و البته قدرتمندتری بهره می برد ؛ صحنه های بازی کاملا متفاوت شده اند و حرکات بسیار نزدیک به واقعیت هستند ؛ برای مثال در صحنه های مختلف بازی Ezio با شمشیر در حال جنگ با دشمنان است و با دست دیگر با شلیک تیرهای کوچک فرد دیگری را خواهد کشت. این یعنی که مقابله با دشمنان به واسطه مدل های جدید جنگ بسیار آسان تر شده است ؛ ترفندهای جدیدی اضافه شده که مثلا کاربر می تواند بر خلاف نسخه های قبل از پاهایش هم در جنگ ها استفاده کند ؛ یعنی با پاها به بدن دشمنان ضرباتی را وارد کند.
اسب سواری در این نسخه فوق العاده بهتر شده است ؛ استفاده از دو موتور در بازی و طبیعی تر شدن حرکات و البته ساده تر اجرا شدن بازی هم از نکات مهمی هستند که در Assassin’s Creed: Brotherhood به چشم می خورند ؛ این نسخه به سبب استفاده از تکنولوژی های جدید نسبت به نسخه های قبلی از منابع سیستم استفاده کمتری می کند ، یعنی برای کاربرانی که از لپ تاپ استفاده می کنند اگر دو نسخه را تست کنند متوجه خواهند شد که گرمایی که حاصل از اجرای این نسخه می شود بسیار کمتر از گرمایی است که در اجرای نسخه 2 تولید می شود.
حالا ما این بازی را در سایت قرار داده ایم تا کاربرانی که به اینترنت پرسرعت دسترسی دارند بازی را دانلود کرده و در ایام تعطیلات سال نو و در اوقات فراغت از انجام بازی نهایت لذت را ببرند.


نام بازی: Assassins Creed: Brotherhood
ژانر: اکشن
پلتفورم : PC
سال انتشار: 2011
نوع فایل : ایمیج از دی وی دی بازی
زبان: Russian, English, Spanish, Italian, German, French
فرمت ایمیج: ISO
ناشر: Ubisoft
حمایت توسط : Ubisoft Montreal
درجه بندی سنی : +18
قابلیت آنلاین: دارد
کرک : دارد
حجم بازی : 7.8 گیگ

نکته:برای رفتن به ادامه ی مطلب متن

معین را وارد کنید.


دستیبابی به تمامی رازهای ویندوز با TweakNow WinSecret 2011 v3.3.

دستیبابی به تمامی رازهای ویندوز با TweakNow WinSecret



در این که ویندوز امکانات فراوانی دارد هیچ گونه شکی نیست ؛ این امکانات فراوان برای همه ما در دسترس نیستند یا حداقل بسیاری از ما به آن ها آشنایی نداریم، مثلا به سادگی نمی توانیم بسیاری از کارها را انجام دهیم، نمی توانیم یک سری از بخش های مختلف در کنترل پنل را از دسترس خارج کنیم یا این که ویندوز را به نام خود ثبت کنیم، این گونه اعمال به سادگی امکانپذیر نیست مگر این که تخصص کاربر در سطحی باشد که بتواند با نفوذ به بخش های مختلف ویندوز آن ها را تغییر دهد ولی گاهی می توان با نرم افزارهای خاصی نظیر TweakNow WinSecret بسیاری از کارها را انجام داد و به اصل ویندوز و رازهای آن نفوذ کرد. این ابزار بسیار ساده و کم حجم طوری طراحی شده که به سادگی می توان تمامی بخش های ویندوز را در یک کلام زیر و رو کرد. مثلا به راحتی می توان قسمت Manufacturer را تغییر داد ؛ یا این که با تهیه نسخه های پشتیبان و بازیابی آن ها به راحتی با خیالی آسوده به کار با سیستم پرداخت ؛ کانکشن های اینترنتی را مورد ویرایش و بازبینی قرار داد و به عبارت دقیق تر هرکاری که کاربر بخواهد می تواند با این ابزار با ویندوز خوب انجام دهد و تنها خرج کارها هم در بعضی از موارد یک Logoff یا Reset سیستم عامل است. TweakNow WinSecret که از واسط کاربری ساده هم بهره می برد با توجه به حجم کمش از نسخه های مختلف سیستم عامل ویندوز هم پشتیبانی می کند.


قابلیت های کلیدی نرم افزار TweakNow WinSecret 2011 v3.3.1:
- امکان دسترسی به تمامی بخش های سیستم عامل
- عدم نیاز به دانش خاص برای اعمال تغییرات
- نمایش اطلاعات دقیق سیستم
- بازیابی نسخه های پشتیبان از ویندوز
- سهولت در استفاده از نرم افزار برای انجام سخت ترین کارها
- امکان مدیریت تمامی بخش های ویندوز
- پاکسازی رجیستری ، هارددیسک و ... برای بهینه سازی سیستم عامل
- حجم بسیار مناسب نرم افزار
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7
- و ...

نکته:برای رفتن به ادامه ی مطلب متن

معین را وارد کنید.


معرفی چند موتور برای ساخت بازی

اولین موتور Game maker هست . این موتور فعلا قوی ترین موتور ساخت بازی های دو بعدی هست . میگن نجات بندر رو با همین ساختن ! البته بازی سه بعدی هم میشه ساخت ولی نه با کیفیت . در ضمن این کار فوق العاده سخته .
لینک دانلود :http://www.yoyogames.com/downloads/gamemaker/gmaker.exe
تصویری از محیط برنامه :

ومیش Fps creator هست . این موتور گرافیک خیلی بالایی ندارد .(مثلا در حد آی جی آی ) ولی کار با آن فوق العاده راحت است و نتیجه ی نسبتا خوبی هم میدهد . این موتور یا انجین را به مبتدی ها پیشنهاد میکنم . حجمش فوق العاده بالاست و دانلودش حتی با ADSL کاری تقریبا غیر ممکن است . میتونید  بسته اون را با عنوان "جعبه جادویی بازی سازی " از بازار خریداری کنید .
سومیش هم 3d game studio ، معروفترین موتور ساخت بازی سه بعدی است . با این موتور سالانه بازی ها تجاری زیادی ساخته میشه که خیلیاشون گرافیک خوبی دارن . به بازی ساز ها حرفه ای و متوسط این موتور رو پیشنهاد میکنم . (البته من اصلا با محیط این برنامه آشنایی ندارم ، ولی مقالات آموزش اش رو براتون میذارم .)
لینک دانلود : http://beta.tebyan.net/index.aspx?pid=18390&softwareID=795